- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Маркетинг і цифрові технології. - Т. 4, № 3
Электронный ресурс
Автор:
Маркетинг і цифрові технології: Маркетинг і цифрові технології. - Т. 4, № 3
2020 г.
ISBN отсутствует
Автор:
Маркетинг і цифрові технології: Маркетинг і цифрові технології. - Т. 4, № 3
2020 г.
ISBN отсутствует
Периодическое издание
Маркетинг і цифрові технології : наук. журн. / Одеський нац. політехнічний ун-т. – Одеса : Одеський нац. політехн. ун-т, 2017
ISSN 2522-9087.
Електронний ресурс
ЭР
Маркетинг і цифрові технології. - Т. 4, № 3 [Электронный ресурс]. – 2020
Електрон. копія друк. публ. Режим доступу: http://liber.onu.edu.ua/Digital_Technologies.pdf (дата звернення: 08.01.2021).
Предметні рубрики = Електронний ресурс
ОФ - 1 экз.
Маркетинг і цифрові технології : наук. журн. / Одеський нац. політехнічний ун-т. – Одеса : Одеський нац. політехн. ун-т, 2017
ISSN 2522-9087.
Електронний ресурс
ЭР
Маркетинг і цифрові технології. - Т. 4, № 3 [Электронный ресурс]. – 2020
Електрон. копія друк. публ. Режим доступу: http://liber.onu.edu.ua/Digital_Technologies.pdf (дата звернення: 08.01.2021).
Предметні рубрики = Електронний ресурс
ОФ - 1 экз.