- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Методичні вказівки до організації самостійної роботи з навчальної дисципліни "Маркетинг програмни...
Книга
Автор:
Методичні вказівки до організації самостійної роботи з навчальної дисципліни "Маркетинг програмни... : для студентів ден. (заоч.) від-ня ФМФІТ
Издательство: Інтерпрінт, 2020 г.
ISBN отсутствует
Автор:
Методичні вказівки до організації самостійної роботи з навчальної дисципліни "Маркетинг програмни... : для студентів ден. (заоч.) від-ня ФМФІТ
Издательство: Інтерпрінт, 2020 г.
ISBN отсутствует
Книга
195 23601
Методичні вказівки до організації самостійної роботи з навчальної дисципліни "Маркетинг програмних продуктів" : для студентів ден. (заоч.) від-ня ФМФІТ : галузь знань: 12 "Інформаційні технології" : рівень вищ. освіти: другий (магіст.) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ, Каф. маркетингу та бізнес-адміністрування; уклад.: О. В. Садченко, М. П. Чайковська, Ю. В. Робул. – Одеса : Інтерпрінт, 2020. – 35 с. : рис., табл.
Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/30027 , вільний (дата звернення: 18.01.2021) . – Бібліогр.: с. 33-35.
Методичні рекомендації складено на кафедрі маркетингу та бізнес-адмініетрування Одеського національного університету імені І. І. Мечникова для студентів денного(заочного) відділення студентів денного (заочного) відділення ФМФІТ. Галузь знань: 12 «Інформаційні технології». Рівень вищої освіти: другий (магістерський). Методичні рекомендації містять відомості та матеріали для методичного забезпечення організації самостійної роботи з курсу «Маркетинг програмних продуктів», контрольні питання, список рекомендованої літератури.
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Загальні питання науки та культури : комп'ютерна наука і технологія, застосування комп'ютера, оброблення даних : програмне забезпечення
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
віртуальний перегляд – книги – економіка, економічні науки, право, юриспруденція – березень 2021
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок, конкуренція : види торгівлі за різними критеріями : торгівля за видами товарів : торгівля продуктами розумової праці, інтелектуальною власністю, торгівля патентами, торговельними знаками, авторським правом
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : посібники для викладання, навчання та практичної підготовки - організація комерційних та приватних підприємств, організація торгівлі : методичні посібники - організація комерційних та приватних підприємств, організація торгівлі
1354536 ОФ
1354546 Ф 1 - 10 комн.
1354547 Ф 1 - 10 комн.
1354548 Ф 1 - 10 комн.
1354549 Ф 1 - 10 комн.
195 23601
Методичні вказівки до організації самостійної роботи з навчальної дисципліни "Маркетинг програмних продуктів" : для студентів ден. (заоч.) від-ня ФМФІТ : галузь знань: 12 "Інформаційні технології" : рівень вищ. освіти: другий (магіст.) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ, Каф. маркетингу та бізнес-адміністрування; уклад.: О. В. Садченко, М. П. Чайковська, Ю. В. Робул. – Одеса : Інтерпрінт, 2020. – 35 с. : рис., табл.
Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/30027 , вільний (дата звернення: 18.01.2021) . – Бібліогр.: с. 33-35.
Методичні рекомендації складено на кафедрі маркетингу та бізнес-адмініетрування Одеського національного університету імені І. І. Мечникова для студентів денного(заочного) відділення студентів денного (заочного) відділення ФМФІТ. Галузь знань: 12 «Інформаційні технології». Рівень вищої освіти: другий (магістерський). Методичні рекомендації містять відомості та матеріали для методичного забезпечення організації самостійної роботи з курсу «Маркетинг програмних продуктів», контрольні питання, список рекомендованої літератури.
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Загальні питання науки та культури : комп'ютерна наука і технологія, застосування комп'ютера, оброблення даних : програмне забезпечення
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
віртуальний перегляд – книги – економіка, економічні науки, право, юриспруденція – березень 2021
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок, конкуренція : види торгівлі за різними критеріями : торгівля за видами товарів : торгівля продуктами розумової праці, інтелектуальною власністю, торгівля патентами, торговельними знаками, авторським правом
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : посібники для викладання, навчання та практичної підготовки - організація комерційних та приватних підприємств, організація торгівлі : методичні посібники - організація комерційних та приватних підприємств, організація торгівлі
1354536 ОФ
1354546 Ф 1 - 10 комн.
1354547 Ф 1 - 10 комн.
1354548 Ф 1 - 10 комн.
1354549 Ф 1 - 10 комн.