- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Гнилякевич-Проць, І. - Ступінь сприйняття споживачами інноваційних продуктів на ринку ресторанних послуг
Нет экз.
Статья
Автор: Гнилякевич-Проць, І.
Вісник Львівського університету. Серія економічна: Ступінь сприйняття споживачами інноваційних продуктів на ринку ресторанних послуг
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Гнилякевич-Проць, І.
Вісник Львівського університету. Серія економічна: Ступінь сприйняття споживачами інноваційних продуктів на ринку ресторанних послуг
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Гнилякевич-Проць, І.
Ступінь сприйняття споживачами інноваційних продуктів на ринку ресторанних послуг / І. Гнилякевич-Проць, Є. Степанова // Вісник Львівського університету. Серія економічна. – 2019. – Вип.57. – С. 193-199.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : индустрия гостеприимства и туризма : экономика общественного (внедомашнего) питания. Индустрия питания. : предприятия питания : рестораны. Ресторанный бизнес : маркетинг в ресторанном бизнесе
Гнилякевич-Проць, І.
Ступінь сприйняття споживачами інноваційних продуктів на ринку ресторанних послуг / І. Гнилякевич-Проць, Є. Степанова // Вісник Львівського університету. Серія економічна. – 2019. – Вип.57. – С. 193-199.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : индустрия гостеприимства и туризма : экономика общественного (внедомашнего) питания. Индустрия питания. : предприятия питания : рестораны. Ресторанный бизнес : маркетинг в ресторанном бизнесе