- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Белз, О. - Інтернет-інструменти в маркетингу
Нет экз.
Статья
Автор: Белз, О.
Вісник Львівського університету. Серія економічна: Інтернет-інструменти в маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Белз, О.
Вісник Львівського університету. Серія економічна: Інтернет-інструменти в маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Белз, О.
Інтернет-інструменти в маркетингу / О. Белз // Вісник Львівського університету. Серія економічна. – 2019. – Вип.56. – С. 316-322.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
Белз, О.
Інтернет-інструменти в маркетингу / О. Белз // Вісник Львівського університету. Серія економічна. – 2019. – Вип.56. – С. 316-322.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг