- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Рубрики
--> ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА
----> реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз)
------> реклама, рекламування
--------> рекламні кампанії та їхнє проведення, тактика рекламування, споживачі реклами
----------> обсяг та розповсюдження реклами
--> ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА
----> реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз)
------> реклама, рекламування
--------> рекламні кампанії та їхнє проведення, тактика рекламування, споживачі реклами
----------> обсяг та розповсюдження реклами
Рубрика
- Название:
- обсяг та розповсюдження реклами
- Название:
- способи розповсюдження реклами: поширення рекламних проспектів з рук, відправлення поштою, рекламні покази, демонстрації, виставки
- Название:
- обсяг, повторення та тривалість реклами
- Название:
- спрямованість реклами, рекламні кампанії в дні особливих подій або випадків, свят, ювілеїв, змагань тощо
- Название:
- дні реклами окремих товарів та послуг
- Название:
- день книги