- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Рубрики
--> ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА
----> реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз)
------> реклама, рекламування
--------> ідеї та їхня реалізація
--> ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА
----> реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз)
------> реклама, рекламування
--------> ідеї та їхня реалізація
Рубрика
- Название:
- ідеї та їхня реалізація
- Название:
- встановлення цілей
- Название:
- визначення та розробка загальної ідеї, усвідомлення основної ідеї, її предмету та мотиву
- Название:
- розроблення та оформлення тексту реклами, рекламний джинґл, музичний логотип, заклики, девізи, лозунги, слогани, рими та інші прийоми в текстах реклами
- Название:
- автори (складачі) рекламних текстів
- Название:
- написання рекламних сценаріїв (оголошень, анонсів) для кіно та телебачення
- Название:
- художнє оформлення (крім торгових марок, товарних знаків), застосування мистецтва графіки та фотографії
- Название:
- торгові (фабричні, заводські) марки, товарні знаки, логотипи, застосування кольору
- Название:
- методи реклами
- Название:
- загальне оформлення реклами, яскрава, видовищна реклама, композиція реклами
- Название:
- завоювання довіри до підприємства та рекламодавця
- Название:
- створення попиту, завоювання довіри у споживачів до товарів та послуг, що пропонуються
- Название:
- підтримка довіри, збереження клієнтів, утримання відданості марці підприємства
- Название:
- поліграфія