- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Робул, Юрій Володимирович - Теоретичні основи функціонування та розвитку маркетингових систем у цифровому маркетингу
Книга
Автор: Робул, Юрій Володимирович
Теоретичні основи функціонування та розвитку маркетингових систем у цифровому маркетингу
Издательство: Журфонд, 2020 г.
ISBN 978-966-934-275-1
Автор: Робул, Юрій Володимирович
Теоретичні основи функціонування та розвитку маркетингових систем у цифровому маркетингу
Издательство: Журфонд, 2020 г.
ISBN 978-966-934-275-1
Книга
195 23621
Робул, Юрій Володимирович.
Теоретичні основи функціонування та розвитку маркетингових систем у цифровому маркетингу / Ю. В. Робул; ОНУ ім. І. І. Мечникова. – Дніпро : Журфонд, 2020. – 315 с. : табл., рис.
Наявна електрон. копія друк. публ. – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/30158, вільний (дата звернення: 12.02.2021). – Бібліогр.: с. 282-310 (329 назв).
ISBN 978-966-934-275-1.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
віртуальний перегляд - електронні ресурси - січень 2021
1355064 ОФ
1355130 Ф 2
195 23621
Робул, Юрій Володимирович.
Теоретичні основи функціонування та розвитку маркетингових систем у цифровому маркетингу / Ю. В. Робул; ОНУ ім. І. І. Мечникова. – Дніпро : Журфонд, 2020. – 315 с. : табл., рис.
Наявна електрон. копія друк. публ. – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/30158, вільний (дата звернення: 12.02.2021). – Бібліогр.: с. 282-310 (329 назв).
ISBN 978-966-934-275-1.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
віртуальний перегляд - електронні ресурси - січень 2021
1355064 ОФ
1355130 Ф 2