- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Зеліч, В. В. - Роль і значення комплексу інструментів маркетингових комунікацій та їх вплив на діяльність підпри...
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Зеліч, В. В.
Інфраструктура ринку. - Вип.43: Роль і значення комплексу інструментів маркетингових комунікацій та їх вплив на діяльність підпри...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Зеліч, В. В.
Інфраструктура ринку. - Вип.43: Роль і значення комплексу інструментів маркетингових комунікацій та їх вплив на діяльність підпри...
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Зеліч, В. В.
Роль і значення комплексу інструментів маркетингових комунікацій та їх вплив на діяльність підприємства [Электронный ресурс] / В. В. Зеліч, С. Ю. Сойма, В. Криса // Інфраструктура ринку : електрон. наук.-практ. журн. / Причорноморський наук.-дослід. ін-т економіки та інновацій; гол. ред. К. С. Шапошников. – Одеса : Причорноморський НДІ економіки та інновацій, 2016. - Інфраструктура ринку. - Вип.43. – 2020. – С. 160-167.
Зеліч, В. В.
Роль і значення комплексу інструментів маркетингових комунікацій та їх вплив на діяльність підприємства [Электронный ресурс] / В. В. Зеліч, С. Ю. Сойма, В. Криса // Інфраструктура ринку : електрон. наук.-практ. журн. / Причорноморський наук.-дослід. ін-т економіки та інновацій; гол. ред. К. С. Шапошников. – Одеса : Причорноморський НДІ економіки та інновацій, 2016. - Інфраструктура ринку. - Вип.43. – 2020. – С. 160-167.