- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Скаченко, Олена Олексіївна - Використання ігрової моделі гейміфікації у соціокультурній діяльності бібліотек
Нет экз.
Статья
Автор: Скаченко, Олена Олексіївна
Бібліотечний Меркурій: Використання ігрової моделі гейміфікації у соціокультурній діяльності бібліотек
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Скаченко, Олена Олексіївна
Бібліотечний Меркурій: Використання ігрової моделі гейміфікації у соціокультурній діяльності бібліотек
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Скаченко, Олена Олексіївна.
Використання ігрової моделі гейміфікації у соціокультурній діяльності бібліотек / О. О. Скаченко // Бібліотечний Меркурій. – 2019. – Вип. 2 (22). – С. 218-229.
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Бібліотечна справа, бібліотекознавство : універсальні бібліотеки : бібліотеки середніх спеціальних і вищих навчальних закладів
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : вища освіта, вища школа, підготовка наукових кадрів : університети
Предметні рубрики = МИСТЕЦТВО. ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНЕ МИСТЕЦТВО. ІГРИ. СПОРТ
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : вища освіта, вища школа, підготовка наукових кадрів : організація вищої освіти : методи та прийоми викладання, форми навчання у вищій школі : методи навчання у вищій школі : практичне навчання, практика у вищій школі
Предметні рубрики = МИСТЕЦТВО. ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНЕ МИСТЕЦТВО. ІГРИ. СПОРТ : Видовищні мистецтва. Розваги. Ігри. Спорт : громадський відпочинок, розваги, хореографія, танці : салонні ігри, ігри для вечірок : ігри, що не належать до рухливих: повчальні ігри, інтелектуальні ігри, ігри на запам’ятовування, ігри на спостережливість, кмітливість, ігри з забороною вживання інших слів, окрім "так", "ні", ігри-загадки, ребуси, кросворди
Ключевые слова = гейміфікація
Скаченко, Олена Олексіївна.
Використання ігрової моделі гейміфікації у соціокультурній діяльності бібліотек / О. О. Скаченко // Бібліотечний Меркурій. – 2019. – Вип. 2 (22). – С. 218-229.
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Бібліотечна справа, бібліотекознавство : універсальні бібліотеки : бібліотеки середніх спеціальних і вищих навчальних закладів
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : вища освіта, вища школа, підготовка наукових кадрів : університети
Предметні рубрики = МИСТЕЦТВО. ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНЕ МИСТЕЦТВО. ІГРИ. СПОРТ
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : вища освіта, вища школа, підготовка наукових кадрів : організація вищої освіти : методи та прийоми викладання, форми навчання у вищій школі : методи навчання у вищій школі : практичне навчання, практика у вищій школі
Предметні рубрики = МИСТЕЦТВО. ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНЕ МИСТЕЦТВО. ІГРИ. СПОРТ : Видовищні мистецтва. Розваги. Ігри. Спорт : громадський відпочинок, розваги, хореографія, танці : салонні ігри, ігри для вечірок : ігри, що не належать до рухливих: повчальні ігри, інтелектуальні ігри, ігри на запам’ятовування, ігри на спостережливість, кмітливість, ігри з забороною вживання інших слів, окрім "так", "ні", ігри-загадки, ребуси, кросворди
Ключевые слова = гейміфікація