- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Пашкова, Ганна Геннадіївна - Муніципальний брендинг як інноваційний інструмент підвищення конкурентоспроможності міста
Нет экз.
Статья
Автор: Пашкова, Ганна Геннадіївна
Державне управління та місцеве самоврядування: Муніципальний брендинг як інноваційний інструмент підвищення конкурентоспроможності міста
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Пашкова, Ганна Геннадіївна
Державне управління та місцеве самоврядування: Муніципальний брендинг як інноваційний інструмент підвищення конкурентоспроможності міста
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Пашкова, Ганна Геннадіївна.
Муніципальний брендинг як інноваційний інструмент підвищення конкурентоспроможності міста / Г. Г. Пашкова // Державне управління та місцеве самоврядування. – 2020. – Вип. 3 (46). – C. 168-176.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Державне адміністративне управління. Військова справа : напрями діяльності органів державного управління, рівні державного адміністративного управління; місцева, регіональна, центральна адміністрація : управління будівництвом, проектуванням
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : туризм, економіка туризму : вплив туризму на економічне і культурне середовище : вплив на регіональне економічне планування
Пашкова, Ганна Геннадіївна.
Муніципальний брендинг як інноваційний інструмент підвищення конкурентоспроможності міста / Г. Г. Пашкова // Державне управління та місцеве самоврядування. – 2020. – Вип. 3 (46). – C. 168-176.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Державне адміністративне управління. Військова справа : напрями діяльності органів державного управління, рівні державного адміністративного управління; місцева, регіональна, центральна адміністрація : управління будівництвом, проектуванням
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : туризм, економіка туризму : вплив туризму на економічне і культурне середовище : вплив на регіональне економічне планування