- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Миронюк, М. А. - Просування українського національного бренду на міжнародних ринках
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Миронюк, М. А.
Сучасні виклики сталого розвитку бізнесу: Просування українського національного бренду на міжнародних ринках
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Миронюк, М. А.
Сучасні виклики сталого розвитку бізнесу: Просування українського національного бренду на міжнародних ринках
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Миронюк, М. А.
Просування українського національного бренду на міжнародних ринках [Электронный ресурс] / М. А. Миронюк // Сучасні виклики сталого розвитку бізнесу : тези Міжнар. наук. конф. (5-6 листоп. 2020 року, м. Житомир) / ДНУ, Ін-т модернізації змісту освіти [та ін.]. – Електрон. кн. – Житомир : ДУ "Житомирська політехніка", 2020. – С. 341-342.
Миронюк, М. А.
Просування українського національного бренду на міжнародних ринках [Электронный ресурс] / М. А. Миронюк // Сучасні виклики сталого розвитку бізнесу : тези Міжнар. наук. конф. (5-6 листоп. 2020 року, м. Житомир) / ДНУ, Ін-т модернізації змісту освіти [та ін.]. – Електрон. кн. – Житомир : ДУ "Житомирська політехніка", 2020. – С. 341-342.