- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Багорка, Марія Олександрівна - Маркетингове управління бізнес-процесами оптових торговельних підприємств
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Багорка, Марія Олександрівна
Integration of business structures: competition and cooperation: Маркетингове управління бізнес-процесами оптових торговельних підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Багорка, Марія Олександрівна
Integration of business structures: competition and cooperation: Маркетингове управління бізнес-процесами оптових торговельних підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Багорка, Марія Олександрівна.
Маркетингове управління бізнес-процесами оптових торговельних підприємств [Электронный ресурс] / М. О. Багорка, І. Г. Кадирус // Integration of business structures: competition and cooperation : V International scientific-practical conference (February 19-20, 2021. Tbilisi, Georgia). – Електрон. кн. – Riga; Tbilisi : Baltija publ., 2021. – С.75-79.
Багорка, Марія Олександрівна.
Маркетингове управління бізнес-процесами оптових торговельних підприємств [Электронный ресурс] / М. О. Багорка, І. Г. Кадирус // Integration of business structures: competition and cooperation : V International scientific-practical conference (February 19-20, 2021. Tbilisi, Georgia). – Електрон. кн. – Riga; Tbilisi : Baltija publ., 2021. – С.75-79.