- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Балик, У. О. - Соціальний медіа маркетинг: сучасні тренди та перспективи розвитку
Нет экз.
Статья
Автор: Балик, У. О.
Вісник національного університету "Львівська політехніка". Сер.:Проблеми економіки та управління: Соціальний медіа маркетинг: сучасні тренди та перспективи розвитку
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Балик, У. О.
Вісник національного університету "Львівська політехніка". Сер.:Проблеми економіки та управління: Соціальний медіа маркетинг: сучасні тренди та перспективи розвитку
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Балик, У. О.
Соціальний медіа маркетинг: сучасні тренди та перспективи розвитку / У. О. Балик, М. В. Колісник // Вісник національного університету "Львівська політехніка". Сер.:Проблеми економіки та управління. – 2020. – Т. 4, № 1. – С. 125-134.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Балик, У. О.
Соціальний медіа маркетинг: сучасні тренди та перспективи розвитку / У. О. Балик, М. В. Колісник // Вісник національного університету "Львівська політехніка". Сер.:Проблеми економіки та управління. – 2020. – Т. 4, № 1. – С. 125-134.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг