- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Chaikovska, Maryna P. - Reengineering brand communication with the consumer by integrating pop-cultural influencer market...
Электронный ресурс
Автор: Chaikovska, Maryna P.
Reengineering brand communication with the consumer by integrating pop-cultural influencer market...
2021 г.
ISBN отсутствует
Автор: Chaikovska, Maryna P.
Reengineering brand communication with the consumer by integrating pop-cultural influencer market...
2021 г.
ISBN отсутствует
Електронний ресурс
ЭР
Chaikovska, Maryna P.
Reengineering brand communication with the consumer by integrating pop-cultural influencer marketing tools into traditional marketing components [Electronic resource] / M. P. Chaikovska, O. О. Shkeda. – Одеса, 2021. – P. 63-71
Окр. відб.: Маркетинг і цифрові технології. Т. 5, № 3. – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/31928 , вільний (дата звернення: 14.12.2021) . – DOI: 10.15276/mdt.5.32.2021.6 . – Назва з тит. екрана . – Bibliogr.: p. 70 (13 назв).
Предметні рубрики = Електронний ресурс
ОФ - 1 экз.
ЭР
Chaikovska, Maryna P.
Reengineering brand communication with the consumer by integrating pop-cultural influencer marketing tools into traditional marketing components [Electronic resource] / M. P. Chaikovska, O. О. Shkeda. – Одеса, 2021. – P. 63-71
Окр. відб.: Маркетинг і цифрові технології. Т. 5, № 3. – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/31928 , вільний (дата звернення: 14.12.2021) . – DOI: 10.15276/mdt.5.32.2021.6 . – Назва з тит. екрана . – Bibliogr.: p. 70 (13 назв).
Предметні рубрики = Електронний ресурс
ОФ - 1 экз.