- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Лабурцева, Олена Іванівна - Ризики в маркетингу
Книга
Автор: Лабурцева, Олена Іванівна
Ризики в маркетингу : підручник
Издательство: Київський нац. торг.-екон. ун-т, 2019 г.
ISBN 978-966-629-967-6
Автор: Лабурцева, Олена Іванівна
Ризики в маркетингу : підручник
Издательство: Київський нац. торг.-екон. ун-т, 2019 г.
ISBN 978-966-629-967-6
Книга
195 23747
Лабурцева, Олена Іванівна.
Ризики в маркетингу : підручник / О. І. Лабурцева; Київський нац. торг.-екон. ун-т. – Київ : Київський нац. торг.-екон. ун-т, 2019. – 475 с. : рис., табл.
DOI: http://doi.org/10.31617/p.knute.2019-768 . – Бібліогр.: 447-463 (180 назв).
ISBN 978-966-629-967-6.
У підручнику розглянуто сутність та класифікацію ризиків у маркетингу. Розкрито зміст концепції та процесу управління маркетинговими ризиками, подано методичний інструментарій ідентифікації, оцінювання та нейтралізації ризиків. Викладено сучасні наукові методи обгрунтування маркетингових управлінських рішень в умовах неповної інформації, а також особливості управління окремими видами ризиків у сфері маркетингових досліджень, формування стратегії маркетингу, товарної, цінової, збутової та комунікаційної політик. Особлива увага приділена методичним підходам до визначення ефективності маркетингової діяльності в умовах ризику. Для студентів вищих навчальних закладів, які навчаються за спеціальністю «Маркетинг». Може бути корисним для аспірантів, викладачів економічних ВНЗ, спеціалістів служб маркетингу.
Дисциплины = Природничі науки : Базовый : Маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : економічна наука, основні економічні концепції, економічна теорія, вартість, капітал, фонди : прибутковість, вартість : основа прибутковості, економічний принцип, економічна калькуляція : ризик, невизначеність, теорія економічних ризиків
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : динаміка економіки, економічний розвиток : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - динаміка економіки, економічний розвиток : підручники, навчальні посібники для університетів, ВНЗ - динаміка економіки, економічний розвиток
Предметні рубрики = віртуальний перегляд – книги – економіка, економічні науки, право, юриспруденція – січень 2022
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові ризики
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : динаміка економіки, економічний розвиток : економічний розвиток : чинники, що впливають на економічний розвиток : розвиток виробничого потенціалу, технічний прогрес, інновації
1359785 ОФ
195 23747
Лабурцева, Олена Іванівна.
Ризики в маркетингу : підручник / О. І. Лабурцева; Київський нац. торг.-екон. ун-т. – Київ : Київський нац. торг.-екон. ун-т, 2019. – 475 с. : рис., табл.
DOI: http://doi.org/10.31617/p.knute.2019-768 . – Бібліогр.: 447-463 (180 назв).
ISBN 978-966-629-967-6.
У підручнику розглянуто сутність та класифікацію ризиків у маркетингу. Розкрито зміст концепції та процесу управління маркетинговими ризиками, подано методичний інструментарій ідентифікації, оцінювання та нейтралізації ризиків. Викладено сучасні наукові методи обгрунтування маркетингових управлінських рішень в умовах неповної інформації, а також особливості управління окремими видами ризиків у сфері маркетингових досліджень, формування стратегії маркетингу, товарної, цінової, збутової та комунікаційної політик. Особлива увага приділена методичним підходам до визначення ефективності маркетингової діяльності в умовах ризику. Для студентів вищих навчальних закладів, які навчаються за спеціальністю «Маркетинг». Може бути корисним для аспірантів, викладачів економічних ВНЗ, спеціалістів служб маркетингу.
Дисциплины = Природничі науки : Базовый : Маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : економічна наука, основні економічні концепції, економічна теорія, вартість, капітал, фонди : прибутковість, вартість : основа прибутковості, економічний принцип, економічна калькуляція : ризик, невизначеність, теорія економічних ризиків
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : динаміка економіки, економічний розвиток : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - динаміка економіки, економічний розвиток : підручники, навчальні посібники для університетів, ВНЗ - динаміка економіки, економічний розвиток
Предметні рубрики = віртуальний перегляд – книги – економіка, економічні науки, право, юриспруденція – січень 2022
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові ризики
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : динаміка економіки, економічний розвиток : економічний розвиток : чинники, що впливають на економічний розвиток : розвиток виробничого потенціалу, технічний прогрес, інновації
1359785 ОФ