- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Кутуза, Наталя Валеріївна - Медіапсихологія та медіавплив
Книга
Автор: Кутуза, Наталя Валеріївна
Медіапсихологія та медіавплив : метод. вказівки та завдання для здобувачів 1 курсу другого (магістер.) рівня спец. 061 "Журналістика"
Издательство: Назарчук С. Л., 2021 г.
ISBN отсутствует
Автор: Кутуза, Наталя Валеріївна
Медіапсихологія та медіавплив : метод. вказівки та завдання для здобувачів 1 курсу другого (магістер.) рівня спец. 061 "Журналістика"
Издательство: Назарчук С. Л., 2021 г.
ISBN отсутствует
Книга
14 8200
Кутуза, Наталя Валеріївна.
Медіапсихологія та медіавплив : метод. вказівки та завдання для здобувачів 1 курсу другого (магістер.) рівня спец. 061 "Журналістика" / Н. В. Кутуза; ОНУ ім. І. І. Мечникова, Ф-т журналістики, реклами та видавничої справи, Каф. нових медіа та медіадизайну. – Одеса : Назарчук С. Л., 2021. – 24 с. : табл.
Бібліогр.: с. 21-24 та в кінці тем.
У методичних вказівках і завданнях подано програму курсу, методичні вказівки для поглибленого вивчення лекційного матеріалу, рекомендації для виконання самостійної роботи студентів. Вивчення дисципліни сприятиме ознайомленню зі специфічними складниками та умовами здійснення впливу, чітким розмежуванням його різновидів, а також ідентифікації некоректних навіювальних сигнатур у масовоінформаційному просторі. Методичні вказівки та завдання призначені для студентів денної і заочної форм навчання.
Дисциплины = Гуманітарні науки : Базовый : Медіапсихологія і медіавплив
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : ЗМІ, засоби масової інформації, масова комунікація, комунікаційні дослідження : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - ЗМІ, масова комунікація, комунікаційні дослідження : методичні посібники - ЗМІ, масова комунікація, комунікаційні дослідження
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальні процеси, соціальна динаміка : функція, зміст та визначення соціальних процесів : соціальний вплив, зміст процесів
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : психологія реклами
віртуальний перегляд – книги – наука, комп’ютерна наука, документація, бібліотечна справа – січень 2022
Ключевые слова = биословарь-филологи
1359960 ОФ
1359964 Ф 2
14 8200
Кутуза, Наталя Валеріївна.
Медіапсихологія та медіавплив : метод. вказівки та завдання для здобувачів 1 курсу другого (магістер.) рівня спец. 061 "Журналістика" / Н. В. Кутуза; ОНУ ім. І. І. Мечникова, Ф-т журналістики, реклами та видавничої справи, Каф. нових медіа та медіадизайну. – Одеса : Назарчук С. Л., 2021. – 24 с. : табл.
Бібліогр.: с. 21-24 та в кінці тем.
У методичних вказівках і завданнях подано програму курсу, методичні вказівки для поглибленого вивчення лекційного матеріалу, рекомендації для виконання самостійної роботи студентів. Вивчення дисципліни сприятиме ознайомленню зі специфічними складниками та умовами здійснення впливу, чітким розмежуванням його різновидів, а також ідентифікації некоректних навіювальних сигнатур у масовоінформаційному просторі. Методичні вказівки та завдання призначені для студентів денної і заочної форм навчання.
Дисциплины = Гуманітарні науки : Базовый : Медіапсихологія і медіавплив
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : ЗМІ, засоби масової інформації, масова комунікація, комунікаційні дослідження : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - ЗМІ, масова комунікація, комунікаційні дослідження : методичні посібники - ЗМІ, масова комунікація, комунікаційні дослідження
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальні процеси, соціальна динаміка : функція, зміст та визначення соціальних процесів : соціальний вплив, зміст процесів
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : психологія реклами
віртуальний перегляд – книги – наука, комп’ютерна наука, документація, бібліотечна справа – січень 2022
Ключевые слова = биословарь-филологи
1359960 ОФ
1359964 Ф 2