- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Назайкин, Александр Николаевич - Эффективность рекламы в интернете
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Назайкин, Александр Николаевич
Вестник Московского университета. Сер.10: Журналистика. - № 5: Эффективность рекламы в интернете
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Назайкин, Александр Николаевич
Вестник Московского университета. Сер.10: Журналистика. - № 5: Эффективность рекламы в интернете
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Назайкин, Александр Николаевич.
Эффективность рекламы в интернете [Электронный ресурс] / А. Н. Назайкин // Вестник Московского университета. Серия 10: Журналистика / МГУ, Ф-т журналистики. – М. : Изд-во МГУ, 1946. - Вестник Московского университета. Сер.10: Журналистика. - № 5. – 2010. – С. 90-103
Электрон. копия печ. публ. – Режим доступа ограничен, только ч/з.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : журналистика : жанры журналистики : интернет-журналистика
Ключевые слова = Интернет-реклама
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Загальні питання науки та культури : комп'ютерна наука і технологія, застосування комп'ютера, оброблення даних : комп'ютерний зв'язок, комп'ютерні мережі : види мереж згідно з охопленням території, інфокомунікації : поєднання та взаємодія мереж, обмін між мережами : сайт, сервісний вузол, сайти за типом обслуговування : веб-сайт
Назайкин, Александр Николаевич.
Эффективность рекламы в интернете [Электронный ресурс] / А. Н. Назайкин // Вестник Московского университета. Серия 10: Журналистика / МГУ, Ф-т журналистики. – М. : Изд-во МГУ, 1946. - Вестник Московского университета. Сер.10: Журналистика. - № 5. – 2010. – С. 90-103
Электрон. копия печ. публ. – Режим доступа ограничен, только ч/з.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : журналистика : жанры журналистики : интернет-журналистика
Ключевые слова = Интернет-реклама
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Загальні питання науки та культури : комп'ютерна наука і технологія, застосування комп'ютера, оброблення даних : комп'ютерний зв'язок, комп'ютерні мережі : види мереж згідно з охопленням території, інфокомунікації : поєднання та взаємодія мереж, обмін між мережами : сайт, сервісний вузол, сайти за типом обслуговування : веб-сайт