- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Pricing in the concept of cognitive marketing in the context of globalization: theoretical, metho...
Электронный ресурс
Автор:
Pricing in the concept of cognitive marketing in the context of globalization: theoretical, metho...
2019 г.
ISBN отсутствует
Автор:
Pricing in the concept of cognitive marketing in the context of globalization: theoretical, metho...
2019 г.
ISBN отсутствует
Електронний ресурс
ЭР
Pricing in the concept of cognitive marketing in the context of globalization: theoretical, methodological and applied aspects [Електронний ресурс] / V. S. Nitsenko [et al.]. – [Б. м.], 2019. – P. 131-147.
Окр. відб.: Montenegrin Journal of Economics; Vol. 15, No. 4 . – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/33037, вільний (дата звернення 14.06.2022) . – DOI: 10.14254/1800-5845/2019.15-4.10.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : ціни, ціноутворення, витрати виробництва
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок, конкуренція : вплив на ринок : маркетинг
ОФ - 1 экз.
ЭР
Pricing in the concept of cognitive marketing in the context of globalization: theoretical, methodological and applied aspects [Електронний ресурс] / V. S. Nitsenko [et al.]. – [Б. м.], 2019. – P. 131-147.
Окр. відб.: Montenegrin Journal of Economics; Vol. 15, No. 4 . – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/33037, вільний (дата звернення 14.06.2022) . – DOI: 10.14254/1800-5845/2019.15-4.10.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : ціни, ціноутворення, витрати виробництва
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок, конкуренція : вплив на ринок : маркетинг
ОФ - 1 экз.