- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Sadchenko, Olena V. - Convergence of neuromarketing technologies in modern conditions of economic development
Электронный ресурс
Автор: Sadchenko, Olena V.
Convergence of neuromarketing technologies in modern conditions of economic development
2021 г.
ISBN отсутствует
Автор: Sadchenko, Olena V.
Convergence of neuromarketing technologies in modern conditions of economic development
2021 г.
ISBN отсутствует
Електронний ресурс
ЭР
Sadchenko, Olena V.
Convergence of neuromarketing technologies in modern conditions of economic development [Electronic resource] / O. V. Sadchenko. – Суми, 2021. – P. 97-107
Окр. відб.: Механізм регулювання економіки. No 3. – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/33086, вільний (дата звернення 25.06.2022) . – Назва з тит. екрана . – https://doi.org/10.21272/mer.2021.93.09 . – Bibliogr.: P. 105-107.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження
Ключевые слова = биословарь-экономисты
ОФ - 1 экз.
ЭР
Sadchenko, Olena V.
Convergence of neuromarketing technologies in modern conditions of economic development [Electronic resource] / O. V. Sadchenko. – Суми, 2021. – P. 97-107
Окр. відб.: Механізм регулювання економіки. No 3. – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/33086, вільний (дата звернення 25.06.2022) . – Назва з тит. екрана . – https://doi.org/10.21272/mer.2021.93.09 . – Bibliogr.: P. 105-107.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження
Ключевые слова = биословарь-экономисты
ОФ - 1 экз.