- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Міщенко, Анастасія Олександрівна - Методи формування маркетингової концепції споживчої цінності товарів та послуг підприємства
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Міщенко, Анастасія Олександрівна
Science, theory and practice: Методи формування маркетингової концепції споживчої цінності товарів та послуг підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Міщенко, Анастасія Олександрівна
Science, theory and practice: Методи формування маркетингової концепції споживчої цінності товарів та послуг підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Міщенко, Анастасія Олександрівна.
Методи формування маркетингової концепції споживчої цінності товарів та послуг підприємства [Электронный ресурс] / А. О. Міщенко // Science, theory and practice : abstracts of XXIX Intern. Scientific and Practical Conference (June 08 – 11, Tokyo, 2021) / ed. E. Pluzhnik; International science group. – [S. l.] : [s. n.], 2021. – С. 127-133.
Міщенко, Анастасія Олександрівна.
Методи формування маркетингової концепції споживчої цінності товарів та послуг підприємства [Электронный ресурс] / А. О. Міщенко // Science, theory and practice : abstracts of XXIX Intern. Scientific and Practical Conference (June 08 – 11, Tokyo, 2021) / ed. E. Pluzhnik; International science group. – [S. l.] : [s. n.], 2021. – С. 127-133.