- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Moore, Geoffrey Alexander - Crossing the chasm
Книга
Автор: Moore, Geoffrey Alexander
Crossing the chasm : marketing and selling high-tech products to mainstream customers
Издательство: HarperBusiness, 1999 г.
ISBN 0-06662-002-3
Автор: Moore, Geoffrey Alexander
Crossing the chasm : marketing and selling high-tech products to mainstream customers
Издательство: HarperBusiness, 1999 г.
ISBN 0-06662-002-3
Книга
195 23803
Moore, Geoffrey Alexander.
Crossing the chasm : marketing and selling high-tech products to mainstream customers / G. A. Moore; with a foreword R. McKenna. – rev. ed. – New York : HarperBusiness, 1999. – XXI, 227 p.
ISBN 0-06662-002-3.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : стратегічний маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : організація та техніка торгівлі
Ключевые слова = высокотехнологическая продукция
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок, конкуренція : види торгівлі за різними критеріями : торгівля за видами товарів
1687007 ОФ
195 23803
Moore, Geoffrey Alexander.
Crossing the chasm : marketing and selling high-tech products to mainstream customers / G. A. Moore; with a foreword R. McKenna. – rev. ed. – New York : HarperBusiness, 1999. – XXI, 227 p.
ISBN 0-06662-002-3.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : стратегічний маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : організація та техніка торгівлі
Ключевые слова = высокотехнологическая продукция
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок, конкуренція : види торгівлі за різними критеріями : торгівля за видами товарів
1687007 ОФ