- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Cyber sales as the latest tool for optimizing an enterprise strategy
Электронный ресурс
Автор:
Cyber sales as the latest tool for optimizing an enterprise strategy
2020 г.
ISBN отсутствует
Автор:
Cyber sales as the latest tool for optimizing an enterprise strategy
2020 г.
ISBN отсутствует
Електронний ресурс
ЭР
Cyber sales as the latest tool for optimizing an enterprise strategy [Electronic resource] / Y. V. Robul [et al.]. – [S. l.], 2020. – P. 5264-5268.
Окр. відб: International Journal Of Scientific & Technology Research. Vol. 9, Is. 02. – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/34211, вільний (дата звернення: 06.01.2022).
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації : интернет-коммуникации
ОФ - 1 экз.
ЭР
Cyber sales as the latest tool for optimizing an enterprise strategy [Electronic resource] / Y. V. Robul [et al.]. – [S. l.], 2020. – P. 5264-5268.
Окр. відб: International Journal Of Scientific & Technology Research. Vol. 9, Is. 02. – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/34211, вільний (дата звернення: 06.01.2022).
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації : интернет-коммуникации
ОФ - 1 экз.