- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Digital-marketing as a novel tool for goods and services promotion on social media
Электронный ресурс
Автор:
Digital-marketing as a novel tool for goods and services promotion on social media
DIGITAL-МАРКЕТИНГ ЯК СУЧАСНИЙ ІНСТРУМЕНТ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ: АКТУАЛЬНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ВЕКТОРИ РОЗВИТКУ
2022 г.
ISBN отсутствует
Автор:
Digital-marketing as a novel tool for goods and services promotion on social media
DIGITAL-МАРКЕТИНГ ЯК СУЧАСНИЙ ІНСТРУМЕНТ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ: АКТУАЛЬНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ВЕКТОРИ РОЗВИТКУ
2022 г.
ISBN отсутствует
Електронний ресурс
ЭР
Digital-marketing as a novel tool for goods and services promotion on social media [Electronic resource] = DIGITAL-МАРКЕТИНГ ЯК СУЧАСНИЙ ІНСТРУМЕНТ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ: АКТУАЛЬНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ВЕКТОРИ РОЗВИТКУ / M. P. Chaikovska [et al.]. – 2022. – P. 355-364.
Окр. відб.: Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice = Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. Т. 4 (45), 2022 . – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/34292, (дата звернення: 03.01.2023). – DOI: https://doi.org/10.55643/fcaptp.1.42.2022.3715.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : сприяння збуту
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : електронна торгівля
ОФ - 1 экз.
ЭР
Digital-marketing as a novel tool for goods and services promotion on social media [Electronic resource] = DIGITAL-МАРКЕТИНГ ЯК СУЧАСНИЙ ІНСТРУМЕНТ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ: АКТУАЛЬНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ВЕКТОРИ РОЗВИТКУ / M. P. Chaikovska [et al.]. – 2022. – P. 355-364.
Окр. відб.: Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice = Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. Т. 4 (45), 2022 . – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/34292, (дата звернення: 03.01.2023). – DOI: https://doi.org/10.55643/fcaptp.1.42.2022.3715.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : сприяння збуту
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : електронна торгівля
ОФ - 1 экз.