- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Chaikovska, Maryna P. - Skinner's box and AIDA marketing communications model as a reflexive control tools
Электронный ресурс
Автор: Chaikovska, Maryna P.
Skinner's box and AIDA marketing communications model as a reflexive control tools
2021 г.
ISBN отсутствует
Автор: Chaikovska, Maryna P.
Skinner's box and AIDA marketing communications model as a reflexive control tools
2021 г.
ISBN отсутствует
Електронний ресурс
ЭР
Chaikovska, Maryna P.
Skinner's box and AIDA marketing communications model as a reflexive control tools [Електронний ресурс] / M. P. Chaikovska, O. О. Shkeda. – Odesa, 2021. – P. 1-13.
Окр. відб.: MIND Journal. N.12. – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/34295, вільний (дата звернення: 10.01.29.023) . – DOI: https://doi.org/10.36228/MJ.12/2021.4.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : стратегічний маркетинг : моделі стратегічного маркетинга
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : економічна наука, основні економічні концепції, економічна теорія, вартість, капітал, фонди : економічна поведінка, поведінкова економіка, економічна психологія, фізико-психологічні елементи поведінки
ОФ - 1 экз.
ЭР
Chaikovska, Maryna P.
Skinner's box and AIDA marketing communications model as a reflexive control tools [Електронний ресурс] / M. P. Chaikovska, O. О. Shkeda. – Odesa, 2021. – P. 1-13.
Окр. відб.: MIND Journal. N.12. – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/34295, вільний (дата звернення: 10.01.29.023) . – DOI: https://doi.org/10.36228/MJ.12/2021.4.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : стратегічний маркетинг : моделі стратегічного маркетинга
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : економічна наука, основні економічні концепції, економічна теорія, вартість, капітал, фонди : економічна поведінка, поведінкова економіка, економічна психологія, фізико-психологічні елементи поведінки
ОФ - 1 экз.