- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Chaikovska, Maryna P. - Analysis of technological maturity models in formation of digital marketing systems
Электронный ресурс
Автор: Chaikovska, Maryna P.
Analysis of technological maturity models in formation of digital marketing systems
Издательство: WSEH, 2022 г.
ISBN отсутствует
Автор: Chaikovska, Maryna P.
Analysis of technological maturity models in formation of digital marketing systems
Издательство: WSEH, 2022 г.
ISBN отсутствует
Електронний ресурс
ЕР
Chaikovska, Maryna P.
Analysis of technological maturity models in formation of digital marketing systems [Electronic resource] / M. P. Chaikovska. – Bielsko-Biala : WSEH, 2022. – P. 184-187.
Окр. відб.: Marketing of innovations. Innovations in marketing. Materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2022). – Bielsko-Biala : WSEH, 2022. [E-edition]. – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/34397, вільний (дата звернення: 17.02.2023) . – Бібліогр.: с. 187 (5 назв).
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
ОФ - 1 экз.
ЕР
Chaikovska, Maryna P.
Analysis of technological maturity models in formation of digital marketing systems [Electronic resource] / M. P. Chaikovska. – Bielsko-Biala : WSEH, 2022. – P. 184-187.
Окр. відб.: Marketing of innovations. Innovations in marketing. Materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2022). – Bielsko-Biala : WSEH, 2022. [E-edition]. – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/34397, вільний (дата звернення: 17.02.2023) . – Бібліогр.: с. 187 (5 назв).
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
ОФ - 1 экз.