- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Максимова, Юлія Анатоліївна - Використання соціальних медіа для ефективної діяльності сучасних підприємств
Электронный ресурс
Автор: Максимова, Юлія Анатоліївна
Використання соціальних медіа для ефективної діяльності сучасних підприємств
Издательство: Гельветика, 2023 г.
ISBN отсутствует
Автор: Максимова, Юлія Анатоліївна
Використання соціальних медіа для ефективної діяльності сучасних підприємств
Издательство: Гельветика, 2023 г.
ISBN отсутствует
Електронний ресурс
ЕР
Максимова, Юлія Анатоліївна.
Використання соціальних медіа для ефективної діяльності сучасних підприємств [Електронний ресурс] / Ю. А. Максимова, О. Г. Рудик, І. О. Залецька. – [Б. м.] : Гельветика, 2023. – С. 1-5.
Окр. відб.: Економіка та суспільство. № 47. – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/34655, вільний (дата звернення 24.03.02023) . – DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-47-75.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціологія культури, культурний контекст соціального життя : соціальний зв'язок, соціологія зв'язку, комунікація : медіакомунікації
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальні процеси, соціальна динаміка : соціальні відносини, міжособистісні відносини : соціальні відносини, в залежності від учасників : відносини між особистостями, соціальні мережі, віртуальне спілкування
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : рекламні кампанії та їхнє проведення, тактика рекламування, споживачі реклами : споживачі реклами, цілі рекламування
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : засоби масової інформації (ЗМІ), масова комунікація, комунікаційні дослідження : інтернет, інтернет-дослідження, інтернет і вебологія : веб-дослідження соціальних мереж, соціальні ЗМІ, соціальні медіа
ОФ - 1 экз.
ЕР
Максимова, Юлія Анатоліївна.
Використання соціальних медіа для ефективної діяльності сучасних підприємств [Електронний ресурс] / Ю. А. Максимова, О. Г. Рудик, І. О. Залецька. – [Б. м.] : Гельветика, 2023. – С. 1-5.
Окр. відб.: Економіка та суспільство. № 47. – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/34655, вільний (дата звернення 24.03.02023) . – DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-47-75.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціологія культури, культурний контекст соціального життя : соціальний зв'язок, соціологія зв'язку, комунікація : медіакомунікації
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальні процеси, соціальна динаміка : соціальні відносини, міжособистісні відносини : соціальні відносини, в залежності від учасників : відносини між особистостями, соціальні мережі, віртуальне спілкування
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : рекламні кампанії та їхнє проведення, тактика рекламування, споживачі реклами : споживачі реклами, цілі рекламування
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : засоби масової інформації (ЗМІ), масова комунікація, комунікаційні дослідження : інтернет, інтернет-дослідження, інтернет і вебологія : веб-дослідження соціальних мереж, соціальні ЗМІ, соціальні медіа
ОФ - 1 экз.