- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Марець, Оксана Романівна - Сучасні бізнес-метрики оцінки ефективності маркетингових заходів
Нет экз.
Статья
Автор: Марець, Оксана Романівна
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Сучасні бізнес-метрики оцінки ефективності маркетингових заходів
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Марець, Оксана Романівна
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Сучасні бізнес-метрики оцінки ефективності маркетингових заходів
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Марець, Оксана Романівна.
Сучасні бізнес-метрики оцінки ефективності маркетингових заходів / О. Р. Марець, Т. В. Панчишин, І. В. Прокопович-Павлюк // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2021. – Т.26, вип. 1 (86). – С. 141-146.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : організація та техніка торгівлі
Марець, Оксана Романівна.
Сучасні бізнес-метрики оцінки ефективності маркетингових заходів / О. Р. Марець, Т. В. Панчишин, І. В. Прокопович-Павлюк // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2021. – Т.26, вип. 1 (86). – С. 141-146.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : організація та техніка торгівлі