- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Мальська, Марта Пилипівна - Імеджеологія і PR у туризмі
Книга
Автор: Мальська, Марта Пилипівна
Імеджеологія і PR у туризмі : підручник
Издательство: Каравела, 2023 г.
ISBN 978-966-8019-21-0
Автор: Мальська, Марта Пилипівна
Імеджеологія і PR у туризмі : підручник
Издательство: Каравела, 2023 г.
ISBN 978-966-8019-21-0
Книга
195 23911
Мальська, Марта Пилипівна.
Імеджеологія і PR у туризмі : підручник : 140-річчю географії у Львівському ун-ті, 20-річчю каф. туризму присвяч. / М. П. Мальська; Львівський нац. ун-т ім. І. Франка. – Київ : Каравела, 2023. – 245 с. : рис., табл.
Бібліогр.: с. 212-213 (23 назви) та в кінці тем.
ISBN 978-966-8019-21-0.
Розглянуто зміст та сутність поняття РR-у в контексті туристичної діяльності, проаналізовані основні структурні складові, критерії та принципи їхнього виділення та застосування на практиці. Підручник створений на основі навчальної програми нормативної дисципліни «Іміджеологія і РR у туризмі». Запропоновано тематику практичних та семінарських занять, питання для самостійного опрацювання, опорний тематичний конспект для підготовки до практичних занять і самостійної роботи, питання для самоперевірки і для термінологічного диктанту, творчі та тестові завдання, словник термінів. Підручник рекомендовано для магістрів, які навчаються за напрямом підготовки 24 «Сфера обслуговування», Спеціалізації 242 «Туризм і рекреація» та 241 «Готельно-ресторанна справа». Для студентів, аспірантів, викладачів природничих спеціальностей, які вивчають чи, які цікавляться туризмом, рекреацією та гостинністю.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : туризм, економіка туризму : ринок туристичних послуг : реклама та маркетинг у туризмі
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : туризм, економіка туризму : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - туризм, економіка туризма : підручники, навчальні посібники для університетів, ВНЗ - туризм, економіка туризма
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : підручники, навчальні посібники для університетів - реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз)
Предметні рубрики = віртуальний перегляд – книги – економіка, економічні науки, право, юриспруденція – вересень 2023
1691681 Читальный зал
195 23911
Мальська, Марта Пилипівна.
Імеджеологія і PR у туризмі : підручник : 140-річчю географії у Львівському ун-ті, 20-річчю каф. туризму присвяч. / М. П. Мальська; Львівський нац. ун-т ім. І. Франка. – Київ : Каравела, 2023. – 245 с. : рис., табл.
Бібліогр.: с. 212-213 (23 назви) та в кінці тем.
ISBN 978-966-8019-21-0.
Розглянуто зміст та сутність поняття РR-у в контексті туристичної діяльності, проаналізовані основні структурні складові, критерії та принципи їхнього виділення та застосування на практиці. Підручник створений на основі навчальної програми нормативної дисципліни «Іміджеологія і РR у туризмі». Запропоновано тематику практичних та семінарських занять, питання для самостійного опрацювання, опорний тематичний конспект для підготовки до практичних занять і самостійної роботи, питання для самоперевірки і для термінологічного диктанту, творчі та тестові завдання, словник термінів. Підручник рекомендовано для магістрів, які навчаються за напрямом підготовки 24 «Сфера обслуговування», Спеціалізації 242 «Туризм і рекреація» та 241 «Готельно-ресторанна справа». Для студентів, аспірантів, викладачів природничих спеціальностей, які вивчають чи, які цікавляться туризмом, рекреацією та гостинністю.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : туризм, економіка туризму : ринок туристичних послуг : реклама та маркетинг у туризмі
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : туризм, економіка туризму : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - туризм, економіка туризма : підручники, навчальні посібники для університетів, ВНЗ - туризм, економіка туризма
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : підручники, навчальні посібники для університетів - реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз)
Предметні рубрики = віртуальний перегляд – книги – економіка, економічні науки, право, юриспруденція – вересень 2023
1691681 Читальный зал