- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Development of an international marketing strategy for domestic enterprises during a state of war
Электронный ресурс
Автор:
Development of an international marketing strategy for domestic enterprises during a state of war
2023 г.
ISBN отсутствует
Автор:
Development of an international marketing strategy for domestic enterprises during a state of war
2023 г.
ISBN отсутствует
Електронний ресурс
ЕР
Development of an international marketing strategy for domestic enterprises during a state of war [Electronic resource] / A. Kuznyetsova, O. Garafonova, R. Yankovoi, H. Zhosan, I. Lomachynska. – Sumy, 2023. – P. 200-211. : fig., tab.
Окр. відб.: Marketing and Management of Innovations. Vol. 14, iss. 4. – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/37137 , вільний (дата звернення 05.02.2024) . – DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2023.4-15 . – Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка сільського господарства та продовольчого виробництва, аграний сектор економіки : економіка сільського господарства окремих країн : економіка сільського господарства України
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : фінанси : фінансові ризики загалом
Ключевые слова = биословарь-экономисты
ОФ - 1 экз.
ЕР
Development of an international marketing strategy for domestic enterprises during a state of war [Electronic resource] / A. Kuznyetsova, O. Garafonova, R. Yankovoi, H. Zhosan, I. Lomachynska. – Sumy, 2023. – P. 200-211. : fig., tab.
Окр. відб.: Marketing and Management of Innovations. Vol. 14, iss. 4. – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/37137 , вільний (дата звернення 05.02.2024) . – DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2023.4-15 . – Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка сільського господарства та продовольчого виробництва, аграний сектор економіки : економіка сільського господарства окремих країн : економіка сільського господарства України
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : фінанси : фінансові ризики загалом
Ключевые слова = биословарь-экономисты
ОФ - 1 экз.