- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Shkeda, Oleksandr О. - The implicit-association test as a tool for evaluating the effectiveness of an influencer marketi...
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Shkeda, Oleksandr О.
Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 78-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (19–20 ...: The implicit-association test as a tool for evaluating the effectiveness of an influencer marke...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Shkeda, Oleksandr О.
Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 78-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (19–20 ...: The implicit-association test as a tool for evaluating the effectiveness of an influencer marke...
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Shkeda, Oleksandr О.
The implicit-association test as a tool for evaluating the effectiveness of an influencer marketing strategy / O. О. Shkeda // Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 78-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (19–20 трав. 2022 р., м. Одеса) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. О. В. Побережець. – Одеса : Олді-Плюс, 2022. – С. 268-272.
Shkeda, Oleksandr О.
The implicit-association test as a tool for evaluating the effectiveness of an influencer marketing strategy / O. О. Shkeda // Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 78-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (19–20 трав. 2022 р., м. Одеса) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. О. В. Побережець. – Одеса : Олді-Плюс, 2022. – С. 268-272.