- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Орлова, Є. В. - Вплив соціальних мереж на маркетингові комунікації
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Орлова, Є. В.
Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 80-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (23-25 ...: Вплив соціальних мереж на маркетингові комунікації
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Орлова, Є. В.
Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 80-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (23-25 ...: Вплив соціальних мереж на маркетингові комунікації
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Орлова, Є. В.
Вплив соціальних мереж на маркетингові комунікації / Є. В. Орлова // Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 80-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (23-25 квіт. 2024 р., м. Одеса) : присвяч. 159-й річниці ун-ту / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. О. В. Побережець. – Одеса : Олді-Плюс, 2024. – С. 271-273.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціологія культури, культурний контекст соціального життя : соціальний зв'язок, соціологія зв'язку, комунікація : засоби передавання інформації, канали, засоби інформації : соціологія комп'ютерного зв'язку : соціологія глобальних (Інтернет) та регіональних комп'ютерних мереж
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації
Орлова, Є. В.
Вплив соціальних мереж на маркетингові комунікації / Є. В. Орлова // Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 80-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (23-25 квіт. 2024 р., м. Одеса) : присвяч. 159-й річниці ун-ту / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. О. В. Побережець. – Одеса : Олді-Плюс, 2024. – С. 271-273.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціологія культури, культурний контекст соціального життя : соціальний зв'язок, соціологія зв'язку, комунікація : засоби передавання інформації, канали, засоби інформації : соціологія комп'ютерного зв'язку : соціологія глобальних (Інтернет) та регіональних комп'ютерних мереж
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації