- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Бєлікова Ю.В. - Соціальне прогнозування поведінки споживачів на основі гендерної ідентичності
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Бєлікова Ю.В.
Збірник наукових статей студентів-переможців, 7 квітня - 30 листопада: Соціальне прогнозування поведінки споживачів на основі гендерної ідентичності
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Бєлікова Ю.В.
Збірник наукових статей студентів-переможців, 7 квітня - 30 листопада: Соціальне прогнозування поведінки споживачів на основі гендерної ідентичності
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Бєлікова, Ю.В.
Соціальне прогнозування поведінки споживачів на основі гендерної ідентичності / Ю. Бєлікова // Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт з гендерної проблематики (2; 2003; Київ)
Збірник наукових статей студентів-переможців, 7 квітня - 30 листопада / Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт з гендерної проблематики (2; 2003; Київ); відп. ред.: К. М. Левківський; наук. ред.: С. П. Юдіна. – Київ : Фоліант, 2004. – С.24-29.
Предметні рубрики = ФІЛОСОФІЯ. ПСИХОЛОГІЯ : Психологія : психічний розвиток та здібності, порівняльна психологія, характер : психологічні типи, індивідуальна психологія, психологія особистості, індивідуальність, особистість, психологія характеру, характеріологія, ідіосинкразія, прирівнювання особистостей, типи особистостей : розвиток особистості, становлення особистості, самосвідомість, ідентичність особистості, его, Я і не Я, Я і тіло, внутрішнє Я, Я та суспільство : гендерна ідентичність
Ключевые слова = прогнозирование
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : базові елементи, підсистеми глобальних суспільств як соціологічні категорії : підсистеми та інститути : соціологія економічних підсистем та інститутів, економічна структура, економічна соціологія : соціологічне вивчення процесів економічного обміну та споживання, соціологія торгівлі та сфери послуг : социологическое изучение потребления (потребительское поведение, потребительские предпочтения и факторы потребительского выбора)
Бєлікова, Ю.В.
Соціальне прогнозування поведінки споживачів на основі гендерної ідентичності / Ю. Бєлікова // Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт з гендерної проблематики (2; 2003; Київ)
Збірник наукових статей студентів-переможців, 7 квітня - 30 листопада / Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт з гендерної проблематики (2; 2003; Київ); відп. ред.: К. М. Левківський; наук. ред.: С. П. Юдіна. – Київ : Фоліант, 2004. – С.24-29.
Предметні рубрики = ФІЛОСОФІЯ. ПСИХОЛОГІЯ : Психологія : психічний розвиток та здібності, порівняльна психологія, характер : психологічні типи, індивідуальна психологія, психологія особистості, індивідуальність, особистість, психологія характеру, характеріологія, ідіосинкразія, прирівнювання особистостей, типи особистостей : розвиток особистості, становлення особистості, самосвідомість, ідентичність особистості, его, Я і не Я, Я і тіло, внутрішнє Я, Я та суспільство : гендерна ідентичність
Ключевые слова = прогнозирование
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : базові елементи, підсистеми глобальних суспільств як соціологічні категорії : підсистеми та інститути : соціологія економічних підсистем та інститутів, економічна структура, економічна соціологія : соціологічне вивчення процесів економічного обміну та споживання, соціологія торгівлі та сфери послуг : социологическое изучение потребления (потребительское поведение, потребительские предпочтения и факторы потребительского выбора)