- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Чукурна, Олена Павлівна - Маркетингова стратегія підприємств споживчої кооперації в умовах трансформаційної економіки
Книга
Автор: Чукурна, Олена Павлівна
Маркетингова стратегія підприємств споживчої кооперації в умовах трансформаційної економіки : Автореф. дис. ... канд. екон. наук
Издательство: [б. в.], 2004 г.
ISBN отсутствует
Автор: Чукурна, Олена Павлівна
Маркетингова стратегія підприємств споживчої кооперації в умовах трансформаційної економіки : Автореф. дис. ... канд. екон. наук
Издательство: [б. в.], 2004 г.
ISBN отсутствует
Книга
Реф 113949
Чукурна, Олена Павлівна.
Маркетингова стратегія підприємств споживчої кооперації в умовах трансформаційної економіки : Автореф. дис ... канд. екон. наук / О. П. Чукурна. – Одеса : [б. в.], 2004. – 20 с.
ББК У2/4
1450317 ОФ
Реф 113949
Чукурна, Олена Павлівна.
Маркетингова стратегія підприємств споживчої кооперації в умовах трансформаційної економіки : Автореф. дис ... канд. екон. наук / О. П. Чукурна. – Одеса : [б. в.], 2004. – 20 с.
ББК У2/4
1450317 ОФ