- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Тульпа І. А. - Стратегічне формування основ інноваційного менеджменту та маркетингу в студентів економічних спец...
Нет экз.
Статья
Автор: Тульпа І. А.
Актуальні проблеми економіки: Стратегічне формування основ інноваційного менеджменту та маркетингу в студентів економічних спец...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Тульпа І. А.
Актуальні проблеми економіки: Стратегічне формування основ інноваційного менеджменту та маркетингу в студентів економічних спец...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Тульпа, І. А.
Стратегічне формування основ інноваційного менеджменту та маркетингу в студентів економічних спеціальностей / І. А. Тульпа // Актуальні проблеми економіки : Науковий екон. журнал. – 09/2004. – N9. – С.150-156.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : методологія економічних наук, философия и методология экономики (философия хозяйства) : організація наукової та науково-дослідної роботи - економіка, економічні науки : методи економічних досліджень : экономико-математические методы и модели, математическая экономика : модель инновационной деятельности
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : вища освіта, вища школа, підготовка наукових кадрів : зміст навчання, навчальний план, предмети у вищих навчальних закладах : підготовка економістів, вища економічна освіта : підготовка економістів, вища економічна освіта в Україні
Ключевые слова = инновационный менеджмент и маркетинг
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика социально-культурной сферы : экономика культуры, науки, просвещения : экономика образования : экономика высшего образования : реструктуризация
Ключевые слова = реформирование системы образования
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : в целом : научно-технический потенциал : инновации : инновационная деятельность
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : динаміка економіки, економічний розвиток : економічний розвиток : чинники, що впливають на економічний розвиток : розвиток виробничого потенціалу, технічний прогрес, інновації
Тульпа, І. А.
Стратегічне формування основ інноваційного менеджменту та маркетингу в студентів економічних спеціальностей / І. А. Тульпа // Актуальні проблеми економіки : Науковий екон. журнал. – 09/2004. – N9. – С.150-156.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : методологія економічних наук, философия и методология экономики (философия хозяйства) : організація наукової та науково-дослідної роботи - економіка, економічні науки : методи економічних досліджень : экономико-математические методы и модели, математическая экономика : модель инновационной деятельности
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : вища освіта, вища школа, підготовка наукових кадрів : зміст навчання, навчальний план, предмети у вищих навчальних закладах : підготовка економістів, вища економічна освіта : підготовка економістів, вища економічна освіта в Україні
Ключевые слова = инновационный менеджмент и маркетинг
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика социально-культурной сферы : экономика культуры, науки, просвещения : экономика образования : экономика высшего образования : реструктуризация
Ключевые слова = реформирование системы образования
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : в целом : научно-технический потенциал : инновации : инновационная деятельность
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : динаміка економіки, економічний розвиток : економічний розвиток : чинники, що впливають на економічний розвиток : розвиток виробничого потенціалу, технічний прогрес, інновації