- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Полторак, Владимир Абрамович - Маркетинговые исследования: методы и технологии
Книга
Автор: Полторак, Владимир Абрамович
Маркетинговые исследования: методы и технологии
Издательство: АРТ-ПРЕСС, 1998 г.
ISBN 966-7355-03-9
Автор: Полторак, Владимир Абрамович
Маркетинговые исследования: методы и технологии
Издательство: АРТ-ПРЕСС, 1998 г.
ISBN 966-7355-03-9
Книга
65.212 П528
Полторак, Владимир Абрамович.
Маркетинговые исследования: методы и технологии / В. А. Полторак. – Днепропетровск : АРТ-ПРЕСС, 1998. – 136 с. : рис., табл.
ISBN 966-7355-03-9.
ББК У291.31
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження
Предметні рубрики = экономика-обучение
1310369 Ф 2
1310368 Ф 2
1310371 Ф 2
1310372 Ф 2
1310373 Ф 2
65.212 П528
Полторак, Владимир Абрамович.
Маркетинговые исследования: методы и технологии / В. А. Полторак. – Днепропетровск : АРТ-ПРЕСС, 1998. – 136 с. : рис., табл.
ISBN 966-7355-03-9.
ББК У291.31
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження
Предметні рубрики = экономика-обучение
1310369 Ф 2
1310368 Ф 2
1310371 Ф 2
1310372 Ф 2
1310373 Ф 2