- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Богомолова, И. П. - Анализ формирования категории конкурентоспособность как фактора рыночного превосходства экономиче...
Нет экз.
Статья
Автор: Богомолова, И. П.
Маркетинг в России и за рубежом: Анализ формирования категории конкурентоспособность как фактора рыночного превосходства экономиче...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Богомолова, И. П.
Маркетинг в России и за рубежом: Анализ формирования категории конкурентоспособность как фактора рыночного превосходства экономиче...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Богомолова, И. П.
Анализ формирования категории конкурентоспособность как фактора рыночного превосходства экономических объектов / И. П. Богомолова, Е. Хохлов // Маркетинг в России и за рубежом. – 01/2005. – N1. – С.113-119.
Ключевые слова = конкурентоспособность
Ключевые слова = теория конкурентоспособности
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : міжнародна економіка в цілому, міжнародні економічні зв'язки, зовнішньоекономічна політика, світове господарство, глобалізація : співробітництво, співпраця, кооперування виробництва, постачання, спеціалізація, інтернаціоналізація виробництва : на рівні підприємств : транснаціональні корпорації (ТНК), багатогонаціональні корпорації (МНК) : Крупный бизнес. Монополии. Конкуренция
Богомолова, И. П.
Анализ формирования категории конкурентоспособность как фактора рыночного превосходства экономических объектов / И. П. Богомолова, Е. Хохлов // Маркетинг в России и за рубежом. – 01/2005. – N1. – С.113-119.
Ключевые слова = конкурентоспособность
Ключевые слова = теория конкурентоспособности
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : міжнародна економіка в цілому, міжнародні економічні зв'язки, зовнішньоекономічна політика, світове господарство, глобалізація : співробітництво, співпраця, кооперування виробництва, постачання, спеціалізація, інтернаціоналізація виробництва : на рівні підприємств : транснаціональні корпорації (ТНК), багатогонаціональні корпорації (МНК) : Крупный бизнес. Монополии. Конкуренция