- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Ілляшенко, Сергій Миколайович - Ризики у маркетингу: класифікація і методи аналізу
Нет экз.
Статья
Автор: Ілляшенко, Сергій Миколайович
Механізм регулювання економіки = Механизм регулирования экономики = Mechaniam of an Economic Regulation: Ризики у маркетингу: класифікація і методи аналізу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Ілляшенко, Сергій Миколайович
Механізм регулювання економіки = Механизм регулирования экономики = Mechaniam of an Economic Regulation: Ризики у маркетингу: класифікація і методи аналізу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Ілляшенко, Сергій Миколайович.
Ризики у маркетингу: класифікація і методи аналізу / С. М. Ілляшенко // Механізм регулювання економіки = Механизм регулирования экономики = Mechaniam of an Economic Regulation. – 07/2003. – N3. – С.65-74.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження
Ілляшенко, Сергій Миколайович.
Ризики у маркетингу: класифікація і методи аналізу / С. М. Ілляшенко // Механізм регулювання економіки = Механизм регулирования экономики = Mechaniam of an Economic Regulation. – 07/2003. – N3. – С.65-74.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження