- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Барабаш О. В. - Методи врахування дії культурних чинників у маркетингових моделях
Нет экз.
Статья
Автор: Барабаш О. В.
Актуальні проблеми економіки: Методи врахування дії культурних чинників у маркетингових моделях
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Барабаш О. В.
Актуальні проблеми економіки: Методи врахування дії культурних чинників у маркетингових моделях
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Барабаш, О. В.
Методи врахування дії культурних чинників у маркетингових моделях / О. В. Барабаш // Актуальні проблеми економіки : Науковий екон. журнал. – 09/2006. – N9. – С.101-106.
Барабаш, О. В.
Методи врахування дії культурних чинників у маркетингових моделях / О. В. Барабаш // Актуальні проблеми економіки : Науковий екон. журнал. – 09/2006. – N9. – С.101-106.