- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Шелест С. О. - Маркетинг у ціновій політиці підприємств споживчої кооперації
Нет экз.
Статья
Автор: Шелест С. О.
Науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації України: Маркетинг у ціновій політиці підприємств споживчої кооперації
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Шелест С. О.
Науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації України: Маркетинг у ціновій політиці підприємств споживчої кооперації
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Шелест, С. О.
Маркетинг у ціновій політиці підприємств споживчої кооперації / С. О. Шелест // Науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації України. – 01/2007. – N 1: Економічні науки. – С.96-99.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : форми організації та співробітництва в економіці : форми господарських організацій, економічне кооперування : некоммерческие предприятия : потребительская кооперация
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : продажні ціни та тарифи : ценовая политика предприятия
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі
Шелест, С. О.
Маркетинг у ціновій політиці підприємств споживчої кооперації / С. О. Шелест // Науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації України. – 01/2007. – N 1: Економічні науки. – С.96-99.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : форми організації та співробітництва в економіці : форми господарських організацій, економічне кооперування : некоммерческие предприятия : потребительская кооперация
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : продажні ціни та тарифи : ценовая политика предприятия
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі