- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Петракова, Євгенія Робертівна - Исследование избирательного рынка-основа избирательного маркетинга
Нет экз.
Статья
Автор: Петракова, Євгенія Робертівна
Правова держава: Исследование избирательного рынка-основа избирательного маркетинга
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Петракова, Євгенія Робертівна
Правова держава: Исследование избирательного рынка-основа избирательного маркетинга
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Петракова, Євгенія Робертівна.
Исследование избирательного рынка-основа избирательного маркетинга / Є. Р. Петракова // Правова держава. – 2002. – № 5. – С. 207-212.
Ключевые слова = маркетинг
Ключевые слова = рынок
Ключевые слова = биословарь-социологи
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : рекламні кампанії та їхнє проведення, тактика рекламування, споживачі реклами : планування та менеджмент реклами : дослідження ринку
Петракова, Євгенія Робертівна.
Исследование избирательного рынка-основа избирательного маркетинга / Є. Р. Петракова // Правова держава. – 2002. – № 5. – С. 207-212.
Ключевые слова = маркетинг
Ключевые слова = рынок
Ключевые слова = биословарь-социологи
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : рекламні кампанії та їхнє проведення, тактика рекламування, споживачі реклами : планування та менеджмент реклами : дослідження ринку