- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Дочинець Н. М. - Вплив консюмеризму на розвиток концепції маркетингу
Нет экз.
Статья
Автор: Дочинець Н. М.
Науковий вісник Мукачівського технологічного інституту: Журнал наукових праць: Вплив консюмеризму на розвиток концепції маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Дочинець Н. М.
Науковий вісник Мукачівського технологічного інституту: Журнал наукових праць: Вплив консюмеризму на розвиток концепції маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Дочинець, Н. М.
Вплив консюмеризму на розвиток концепції маркетингу / Н. М. Дочинець // Науковий вісник Мукачівського технологічного інституту: Журнал наукових праць. – 04/2006. – N2. – С.96-107.
Ключевые слова = консюмеризм (консьюмеризм)
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес. Предпринимательство. Экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг : маркетинговые исследования : исследования поведения потребителей
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Право. Юриспруденція : господарське право, правові основи державного регулювання економіки : Регулювання господарського порядку та управління : регулювання ринку та виробництва : регулювання особливих аспектів ринкових відносин: захист споживачів, здоров’я населення та безпека : захист прав споживачів - господарське право України
Дочинець, Н. М.
Вплив консюмеризму на розвиток концепції маркетингу / Н. М. Дочинець // Науковий вісник Мукачівського технологічного інституту: Журнал наукових праць. – 04/2006. – N2. – С.96-107.
Ключевые слова = консюмеризм (консьюмеризм)
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес. Предпринимательство. Экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг : маркетинговые исследования : исследования поведения потребителей
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Право. Юриспруденція : господарське право, правові основи державного регулювання економіки : Регулювання господарського порядку та управління : регулювання ринку та виробництва : регулювання особливих аспектів ринкових відносин: захист споживачів, здоров’я населення та безпека : захист прав споживачів - господарське право України