- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Балановська, Тетяна І. - Маркетингові аспекти діяльності підприємств на агропродовольчому ринку
Нет экз.
Статья
Автор: Балановська, Тетяна І.
Науковий вісник нац. аграрного університету: Маркетингові аспекти діяльності підприємств на агропродовольчому ринку
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Балановська, Тетяна І.
Науковий вісник нац. аграрного університету: Маркетингові аспекти діяльності підприємств на агропродовольчому ринку
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Балановська, Тетяна І.
Маркетингові аспекти діяльності підприємств на агропродовольчому ринку / Т. І. Балановська, О. П. Гогуля // Науковий вісник нац. аграрного університету. – 15/06/2007. – Вип.110, частина 2. – С.343-346.
Балановська, Тетяна І.
Маркетингові аспекти діяльності підприємств на агропродовольчому ринку / Т. І. Балановська, О. П. Гогуля // Науковий вісник нац. аграрного університету. – 15/06/2007. – Вип.110, частина 2. – С.343-346.