- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Соловйов І. О. - Декомпозиційний підход щодо оцінки маркетингових систем
Нет экз.
Статья
Автор: Соловйов І. О.
Таврійський науковий вісник: Декомпозиційний підход щодо оцінки маркетингових систем
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Соловйов І. О.
Таврійський науковий вісник: Декомпозиційний підход щодо оцінки маркетингових систем
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Соловйов, І. О.
Декомпозиційний підход щодо оцінки маркетингових систем / І. О. Соловйов, Є. К. Міхеєв // Таврійський науковий вісник. – 11/2007. – Вип.55. – С.262-268.
Ключевые слова = маркетинговые системы
Ключевые слова = маркетинговые программы
Ключевые слова = декомпозиция
Соловйов, І. О.
Декомпозиційний підход щодо оцінки маркетингових систем / І. О. Соловйов, Є. К. Міхеєв // Таврійський науковий вісник. – 11/2007. – Вип.55. – С.262-268.
Ключевые слова = маркетинговые системы
Ключевые слова = маркетинговые программы
Ключевые слова = декомпозиция