- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Горбаль, Н. І. - Формування міжнародної рекламної стратегії: Стандартизація чи адаптація
Нет экз.
Статья
Автор: Горбаль, Н. І.
Вісник Національного університету "Львівська політехніка".: Формування міжнародної рекламної стратегії: Стандартизація чи адаптація
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Горбаль, Н. І.
Вісник Національного університету "Львівська політехніка".: Формування міжнародної рекламної стратегії: Стандартизація чи адаптація
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Горбаль, Н. І.
Формування міжнародної рекламної стратегії: Стандартизація чи адаптація / Н. І. Горбаль, С. Б. Романишин // Вісник національного університету "Львівська політехніка". – 2005. – №547: Менеджмент та підприємництво в Україні:етапи становлення і проблеми розвитку. – С.28-35.
Горбаль, Н. І.
Формування міжнародної рекламної стратегії: Стандартизація чи адаптація / Н. І. Горбаль, С. Б. Романишин // Вісник національного університету "Львівська політехніка". – 2005. – №547: Менеджмент та підприємництво в Україні:етапи становлення і проблеми розвитку. – С.28-35.