- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Савельєв В.В. - Модель зміни поведінки споживачів як основа маркетингової антикризової стратегії
Нет экз.
Статья
Автор: Савельєв В.В.
Економіка.Фінанси.Право: Модель зміни поведінки споживачів як основа маркетингової антикризової стратегії
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Савельєв В.В.
Економіка.Фінанси.Право: Модель зміни поведінки споживачів як основа маркетингової антикризової стратегії
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Савельєв, В.В.
Модель зміни поведінки споживачів як основа маркетингової антикризової стратегії / В. Савельєв // Економіка.Фінанси.Право : Щомісячний інформаційно-аналітичний журнал. – 04/2009. – N4. – С. 3-5.
Ключевые слова = поведение потребителей
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес. Предпринимательство. Экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг : маркетинговые исследования : исследования поведения потребителей
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : стратегічний маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : організація комерційних та приватних підприємств України
Савельєв, В.В.
Модель зміни поведінки споживачів як основа маркетингової антикризової стратегії / В. Савельєв // Економіка.Фінанси.Право : Щомісячний інформаційно-аналітичний журнал. – 04/2009. – N4. – С. 3-5.
Ключевые слова = поведение потребителей
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес. Предпринимательство. Экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг : маркетинговые исследования : исследования поведения потребителей
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : стратегічний маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : організація комерційних та приватних підприємств України