- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Захарчин Г. М. - Передумови і наслідки організації маркетингової діяльності на засадах організаційної культури
Нет экз.
Статья
Автор: Захарчин Г. М.
Вісник Національного університету "Львівська політехніка".: Передумови і наслідки організації маркетингової діяльності на засадах організаційної культури
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Захарчин Г. М.
Вісник Національного університету "Львівська політехніка".: Передумови і наслідки організації маркетингової діяльності на засадах організаційної культури
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Захарчин, Г. М.
Передумови і наслідки організації маркетингової діяльності на засадах організаційної культури / Г. М. Захарчин // Вісник національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – №633: Логістика. – С. 250-256.
Захарчин, Г. М.
Передумови і наслідки організації маркетингової діяльності на засадах організаційної культури / Г. М. Захарчин // Вісник національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – №633: Логістика. – С. 250-256.