- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Лебідь Т. В. - Методичні підходи до визначення маркетингових нематеріальних активів підприємства
Нет экз.
Статья
Автор: Лебідь Т. В.
Вісник Національного університету "Львівська політехніка".: Методичні підходи до визначення маркетингових нематеріальних активів підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Лебідь Т. В.
Вісник Національного університету "Львівська політехніка".: Методичні підходи до визначення маркетингових нематеріальних активів підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Лебідь, Т. В.
Методичні підходи до визначення маркетингових нематеріальних активів підприємства / Т. В. Лебідь // Вісник національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – №633: Логістика. – С. 403-410.
Лебідь, Т. В.
Методичні підходи до визначення маркетингових нематеріальних активів підприємства / Т. В. Лебідь // Вісник національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – №633: Логістика. – С. 403-410.