- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Петрович Йосиф Михайлович - Формування та використання маркетингового механізму під час створення та освоєння виробництва нов...
Нет экз.
Статья
Автор: Петрович Йосиф Михайлович
Вісник Національного університету "Львівська політехніка".: Формування та використання маркетингового механізму під час створення та освоєння виробництва нов...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Петрович Йосиф Михайлович
Вісник Національного університету "Львівська політехніка".: Формування та використання маркетингового механізму під час створення та освоєння виробництва нов...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Петрович, Йосиф Михайлович.
Формування та використання маркетингового механізму під час створення та освоєння виробництва нових виробів у машинобудуванні / Й. М. Петрович // Вісник національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – №633: Логістика. – С. 544-547.
Петрович, Йосиф Михайлович.
Формування та використання маркетингового механізму під час створення та освоєння виробництва нових виробів у машинобудуванні / Й. М. Петрович // Вісник національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – №633: Логістика. – С. 544-547.