- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Івасюк В. В. - Дослідження чинників впливу на вибір стратегії рекламування інноваційної машинобудівної продукції
Нет экз.
Статья
Автор: Івасюк В. В.
Вісник Національного університету "Львівська політехніка".: Дослідження чинників впливу на вибір стратегії рекламування інноваційної машинобудівної продукції
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Івасюк В. В.
Вісник Національного університету "Львівська політехніка".: Дослідження чинників впливу на вибір стратегії рекламування інноваційної машинобудівної продукції
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Івасюк, В. В.
Дослідження чинників впливу на вибір стратегії рекламування інноваційної машинобудівної продукції / В. В. Івасюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – N657:Менеджмент та приємництво в Україні:Етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 389-399.
Івасюк, В. В.
Дослідження чинників впливу на вибір стратегії рекламування інноваційної машинобудівної продукції / В. В. Івасюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – N657:Менеджмент та приємництво в Україні:Етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 389-399.