- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Назайкин, Александр Николаевич - Эффективная продажа рекламы
Книга
Автор: Назайкин, Александр Николаевич
Эффективная продажа рекламы : технология получения заказа на покупку рекламных площадей, эфира, пространства
Издательство: Дело, 2000 г.
ISBN 5-7749-0155-6
Автор: Назайкин, Александр Николаевич
Эффективная продажа рекламы : технология получения заказа на покупку рекламных площадей, эфира, пространства
Издательство: Дело, 2000 г.
ISBN 5-7749-0155-6
Книга
195 19364
Назайкин, Александр Николаевич.
Эффективная продажа рекламы : технология получения заказа на покупку рекламных площадей, эфира, пространства / А. Н. Назайкин. – М. : Дело, 2000. – 199 с.
Библиогр.: с. 198-199.
ISBN 5-7749-0155-6.
ББК С842.6
Дисциплины = Гуманітарні науки : Базовый : Паблік рілейшнз
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : посібники для практичних занять та навчання - реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз)
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : рекламні кампанії та їхнє проведення, тактика рекламування, споживачі реклами : планування та менеджмент реклами : результати та ефективність реклами, ефективність засобів розповсюдження реклами, нагляд за проведенням та перевірка результатів реклами
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок, конкуренція : економічні аспекти торгівлі : продаж : продаж, що стимулює попит; розпродаж : стимулювання попиту через рекламу
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : сприяння збуту : створення ринку попиту на товар, конкурентна боротьба
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - маркетинг
1337245 ОФ
1337246 ОФ
1339750 Ф 2
1337403 Ф 2
1337404 Ф 2
1337405 Ф 2
1339751 Ф 2
1339752 Ф 2
1359431 Ф 2
195 19364
Назайкин, Александр Николаевич.
Эффективная продажа рекламы : технология получения заказа на покупку рекламных площадей, эфира, пространства / А. Н. Назайкин. – М. : Дело, 2000. – 199 с.
Библиогр.: с. 198-199.
ISBN 5-7749-0155-6.
ББК С842.6
Дисциплины = Гуманітарні науки : Базовый : Паблік рілейшнз
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : посібники для практичних занять та навчання - реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз)
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : рекламні кампанії та їхнє проведення, тактика рекламування, споживачі реклами : планування та менеджмент реклами : результати та ефективність реклами, ефективність засобів розповсюдження реклами, нагляд за проведенням та перевірка результатів реклами
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок, конкуренція : економічні аспекти торгівлі : продаж : продаж, що стимулює попит; розпродаж : стимулювання попиту через рекламу
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : сприяння збуту : створення ринку попиту на товар, конкурентна боротьба
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - маркетинг
1337245 ОФ
1337246 ОФ
1339750 Ф 2
1337403 Ф 2
1337404 Ф 2
1337405 Ф 2
1339751 Ф 2
1339752 Ф 2
1359431 Ф 2